Saturday, January 10, 2009

SUKA.

Hai penduduk bumi. Fuhh, minggu ni mngkin paling memenatkan kott.
Ada latihan sukan pulak dahh, haihh. Kemalasan sedikit disitu.
Kalau ada men bola ok gak.oyeh oyeh. Tp tp ari isnin adalah ari best kot !
Ada latihan bola sekolah ! haha. Syok sedikit disitu. Penat pon penattt.. Kesah apa saya.
Janji bleh wakil skolah, pstu daerah, pstu negeri, pstu malaysia, pstu chelsea.haha !
Impian yang agak mustahil sedikit disitu.hoo Kesah apa saya sekali lagii. Impian saya, bkn awak.aww !
Hmm naseb baik suadah mndapat kelesenan utk mmnaiki motosikal ke sekolahh.
Dan p pon sbb nk dapatkan mata demerit utk ke ipt tu jaa.
Aiyy kalau takk, tadaknyaa nk pii latihan facking shitt pa tuu .bola xpa.haha

Nmpknya sampai disini sahaja kisah saya sebagai seorang peti ais.
Saya berharap semua pihak berganding bahu utk mnyelesaikan masalah ini.
Sekian, Terima Kasih.

8 comments: