Wednesday, January 28, 2009

Raya Ke-Empat

Oh hello hello, masuk alini, sula ali nombo ampat gua laya wo. sebelom2 ni pon gua talak penah laya sampai ampat ari wo
Gua pon talak tao macam mana gua bole laya smpi mcm ni.aiyoo gua bkn nya suka sgt ma sama ini laya
Manyak kulang pengshui sama wo.sabab apa?sabab gua lapat cuti wo masa laya
Gua ni langsung mana suka sama ini cuti cuti.haiyaa manyak bosan maa.gua suka wat keja lagi bgoih.
Gua ni dh toa.apa lagi yg nak bole wat sama ini cutii.anak dh talak.suma sula lurhaka sma gua.sedeh wo bila wa igt sama ini anak anak
Bini gua nombo satu sama smpi nombo anam pon lurhaka juga wo sama gua.sedey wo sedey wo
Apa bole buat.gua gigi pon dh talak.mmg ptotla bini bini gua soma lali lali aa.
Diorg suma aa mau yang itu ketul2 aja wo.apa itu.aa haiyaa gua pon sula lupa.ituu aaa..ha ! itu otot otot mcm arlod suwalaeja.eh mukan2, ituu arlod showagaleja.haa itu la itu laa(arnold schwarzenegger)
Lulu lulu gua ada la itu otot maa.lagi besarr maa pada itu showagaleja.lu org suma mau tgk ka gmbr gua lulu lulu munya?
Hehe..hehe..hehh..alaa malu la gua..hehe..hehe..(tersengih sengih)
Lagipon gua lasa itu gmba sula ilang kena ambil itu olang kelajaan maa.diolang kata itu gmbar manyak concot(censcored) maa.haiyaa gua pon talak tau apa masalah liolang.gua cuma alaa itu otot mesar dgn itu tatu muka gua ajaa.haiyaa
Haa sula la.gua mau belenti ini masa laa.gua penat.gua mau kutep itu biji getah wo sat lagi.mau jual sama itu mamak nasi bibilayani(beriyani)
Itu yg kamu olang suma tgk lalam nasi bilayani yg itu yg ala kaler kaler itu biji getah maa
Haa.ok lah.byebye sama kamu olang suma






zzz..kepada yg terasa minta maaf.ini cuma khayalan semata mata.tiada yang berkaitan sesiapa.cuma permainan tidur.harap maklum

5 comments: