Thursday, January 22, 2009

Lawatan Sambil Belajar Ke Taman Tasik

Penduduk bumi, pada hari ini sekolah saya telah mngadakan kejohanan merentas alam.pemenangnya confirm tau dh msti En. Nuriqmal.dia kuat gila staminaa.fuhh
Seperti biasa, pi naik moto balik pon naik moto.
Pagi2 setelah sampai tu igt nak makan steroid ka hormon apa2 ka.tgk2 xdann..ada senamrobik dan poco poco taik apa tah.gaga.
Cikgu tu igt hebat kut boleh menari atas tu.haha.xpaa ikut pi lahh.bukan selalu.saya open minded mcm kawan2.haha
Dlm pukul 8 setengah lebih2 tu Abg Mario pon nk gak duk atas tuuu.bagi pii.tp aram dia xikut pon duk wat comey tunjuk perut bulehh.haha
Selepas habis semua2 tu, para peserta pon dilepaskann..mula2 15P pstu 18P pstu 15L akhir skali baru lah kamii, 18L.yg pompuan2 mgapa dpt kelonggaran boleh xlari?owohh.tp biaq p lah.pompuan sensitiv.xleh kluaq peluh sikit pon.haha

Penduduk bumi,
saya dpt duk dlm kelompok top 50.tp bkn top 40.haihh awt aku xkuat?hoo
Tp dpt jugaklah mnyumbang mata.
Jeles gk la kn kwn2 yg aku potong, kna ptong blik aku sbb speed awal2.gaga.
Pstu dtg lah rakan se-sukan aku ni.dia tgk aku kepenatan cm dia.dia pon ajak la jalan jaa
Pstu dgn tidak semena mena rakan2 lain pon memotong.walaupun rsa tergugat.aku tidak dpt mnahan kpenatan aku.hoo
Lepas tu jln lg...joging pula..jalan lagii..sprint pulaa..namun masih tidak dpt memotong rakan2 yg lebih hebat itu
Walaupun ada jugak mat2 rempit duk lalu ajak tumpang..dgn tahap keimanan yg kuat.sy menolak ajakannya.haha
Tindakan bijak atau tidak ya itu ?
Lari punya lari punya joging punya joging maka nmpk lah sudah bayang2 tasik ituu.xsmpi lg.bru nmpk bayang ja.fuhh penat2
Dalam beberapa minit kemudian smpai lah ke dalam taman tema tasik ituu.bdk adi tu kata "sampai dekat titi terakhir tu jum kita sprint," aku menjawab "oke no problemm,".dia kata cewek byk dkt situ.tu yg kna tunjuk kehebatan tuh.haha
Setelah smpai dkt titi terakhir tu.kmi xsprint ponn.penat penat.tp sampai2 dkt stage yg rmai dgn pelajar2..mereka mnyorak kami berdua ! gila malu aku.xtgk dpa ponn.yg adi tu berkata "aram nguh dpa ni,".haha
Selepas itu dengan tidak semena-menanya aku mngajak bdk tu sprint.malu kott.hoo
Maka dlm kiraan 1, 2, 3..fiuu ! Kami sprint ! bla kami sprint dpa lagi kuat sorak.gila..terkesima bulu roma saya.agaga.
Sprint pnya sprint maka aku yg smpi dlu drpd dia.haha terharu ! laju jgk kott kami lari.tp aku laju lg.sbb tu aku smpi dlu drpd dia.hahah smpi xtercapai lah no giliran yg diberi oleh abg Syed Hussaini.yg sebesar along itu.hoo

8 comments:

  1. hahaha
    bgoss
    aaa
    itu tindakan bijak dan bodo
    awat xbuat cara laki gedik dah?hahhaa

    ReplyDelete
  2. await x tompang jaa?
    agagagagaga..

    jdik jahat kgkdg :p

    ReplyDelete
  3. hahaha.
    setiap post msti lawak.
    xtahan gila baca.
    haha.
    bongek sngguh.
    tp apa2 pun,geram tlepas tgk anda lari.
    aha!

    ReplyDelete
  4. iqmal x prnah kalah.
    kita x prnah mng.
    haha

    ReplyDelete