Sunday, September 20, 2009

Solving The Equation

*Menunjuk* At last ! dpt pon rakam. Ok, kepada semua, ni saja ja buat. Saja ja nk menunjuk.haha xpa2, ini adalah percubaan pertama aku terhadap "no-centre-rubik's cube". Kiub ni takdak centernya. Stail la jugak.boleh tahan.susah la jugak.tapi biasa ja.tapi taktau la. Tapi yang paling pentingnya, i berjaya menyelesaikannya ! Pergerakan tgn tu habeh laju la tu.haha(dilajukan sedikit beberapa peratus). Kalau u all tgk betowl betowl, boleh nmpk warna biru yg complete dan hijau yg complete, i siapkan biru dulu, pstu after step by step(top secret), hijau pon siap, dan sikit punya step lagi, siap semua ! yey ! This is real man ! takmau caya pon takpa. ok sudah, tontonlah dgn riang !

p/s : spa nk belajar, boleh dtg rumah saya bersama nikmat dunia yg ada, tapi duit yg paling baik.haha



5 comments:

  1. hat las tu aku rasa mcm hg nk menunjuk kata smoa sama padahai smoa org tao sama

    ReplyDelete
  2. ohh
    mst bt dkt keyboard aa??
    haha
    mainan bdk2 pndi
    haha;))

    ReplyDelete
  3. haha. babi. aku nak rakam tunjuk gak nanti. xkira! aku dengki!

    ReplyDelete
  4. AWT tngah2 dy belubang?
    xpenah lagi jmpak cubix mcam tu.

    aku pun RETI buat semoa!

    ReplyDelete