Thursday, March 5, 2009

Amateur Cover #01

Hah ! setelah sekian lama menyepi saya kembali!. kali ini saya bersama karya agung saya !
Haha.tak lah se-agung mana pon.sekadar seorang amatur mahu bersuka ria.
Bersama dgn ini sy sertakan kad pengenalan, surat beranak dan lesen memandu.
Oh tidak2.bergurau sahaja
Jeng jeng jeng ! Ini dia ! Lagu Muse-Starlight-Amateur Piano Cover Version!
Aa maaf kerana tidak dpt mnggunakan visual yg lebih berkualiti.saya cuma menggunakan kamera digital yg bodoh.
3 perpuluhan 2 megapixel.ahh ! terkilan ! Dan seperkara lg adalah.muzik ini tak penuh.disbbkan kamera kolot sy itu hanya boleh merakam dlm lingkungan 3minit ja.hue
Tapi tak mengapalah.saya tak hebat.saya bukan photographer dan juga videographer yg hebat.
Maka dengan itu.bergembiralah sedikit pon dgn deringan keyboard ini.sengaja mnggunakan akses YouTube utk video ini berbanding Blogger itu sendiri.
Semoga ia dpt membantu merangsangkan imaginasi anda.ahh !




p/s : Ada sebarang cadangan atau cabaran hendak dikemukakan?Mahu lagu apa lagii?silakan.sy sanggup mnyahutnya walau tak berdaya.haha

21 comments:

  1. weii!
    jadiii la.
    thniahh3.

    aku tabek *springg* lah:)

    ReplyDelete
  2. hebatttt !
    lancar gla men.esh
    cuba try men lagu
    Bella's Lullaby - carter burwell
    sy xreti men lgu tu dr dlu smpai la.xreti2
    men men men men men men men men men

    ReplyDelete
  3. zarip!seriusli hebat!
    gila anda mmpunyai bakat bermain bnda itu!
    tahniah!abg saya dan saya teruja d dpn pc nih.
    haha.
    cba maen lagu i remember.

    ReplyDelete
  4. haha apa nii
    cadangan cadangan lagu yg sgt hebat !
    sehingga tak dikenali oleh pemilik :p

    ReplyDelete
  5. fuhhh
    hbat la abg artis
    haha

    ReplyDelete
  6. weh jayep!
    gila terre ang !
    aku sokong ngn aifaa..
    main yg bella's lullaby tuh!
    lpas ang men aku blnja ang mkn tetikus!

    ReplyDelete
  7. xpun lagu ni

    http://www.youtube.com/watch?v=72HsHfhxiUg

    haha gila

    ReplyDelete
  8. haha syok nih! boleh ajaq sheera nnt. sy reti buat lagu titanic, skit2 kot :)

    ReplyDelete
  9. best2...
    ak x pndai mnilai..
    tp bnyinya dpt mrngsang mnda ak..
    ttba ak tringat cta kyle xy bla dgq msic neh..
    lagu gabriel-lamb bleh full piano version bleh...

    ReplyDelete
  10. saye agreed dengn semua org2 diatas.anda talented :))

    ReplyDelete
  11. haha2..
    elok2..
    try men lgu 'flight of the bumble bee' [maksim] plak..
    ang amek klas pinano ke..??

    ReplyDelete
  12. awat aku xleh tgk pon.
    ciput toi la.

    ReplyDelete
  13. wah.
    hebat noh.
    teruskan usaha!

    ReplyDelete
  14. Haha ang terbaik la weh, ang hebat :D

    ReplyDelete
  15. terima kasih semua
    terharu sesangat akan pujian yg diberi =]

    ektuali sy tidak ke kelas piano atau apa sja
    cuma ber-Youtube sja=]

    ReplyDelete
  16. hang nak cadangan ka?
    ang kena blajaq lagu2 pink floyd beb kalau nak jadi lagi hebat dari muse!
    hehe

    ReplyDelete